Job 120 van 223


Report this listing

Solliciteren



Customer Service Medewerker Zorgsector


Functie

Hou jij van telefonisch klantencontact , spreek je (redelijk) goed Frans én ben je zeer empathisch ingesteld? Dan leren we jou graag beter kennen.



Voor onze klant, een zorgbedrijf, zoeken we een klantendienstmedewerker met een warme, empathische persoonlijkheid. Ben je communicatief, geduldig, wil je graag werken in een mensgerichte omgeving, spreek je perfect Nederlands én een woordje Frans? Dan zijn we op zoek naar jou!

Jouw dag als Medewerker Klantendienst ziet er zo uit:

  • Je ontvangt vele telefoontjes van bezorgde klanten. Van een administratieve vraag, tot een bezorgde klant die jouw hulp nodig heeft na een ernstig ongeval: je weet de klanten zo goed mogelijk gerust te stellen en verder te helpen.
  • Kreeg je een vraag binnen waar je het antwoord niet meteen op weet? Dan raadpleeg je een collega, je staat er niet alleen voor !
  • Naast de telefonische contacten, sta je klanten ook te woord via e-mail .
  • Je vervolledigt de dossiers van de klanten die je aan de lijn had.

Jouw profiel

Wie ben jij?

  • Eerst en vooral: je bent zeer empathisch en klantgericht .
  • Je spreekt en schrijft vlot Nederlands , en hebt een goede kennis van het Frans .
  • Je kan terugblikken op min. een eerste ervaring op een klantendienst (dit kan ook via een stage zijn). Meer ervaring opgebouwd? Leuk, ook mensen met heel wat ervaring komen in aanmerking!
  • Je werkt graag op een gestructureerde manier en draagt collegialiteit hoog in het vaandel
  • Je ervaart telefoneren als aangenaam en staat graag in contact met externen.
  • Je wil graag 4/5e of fulltime werken .
  • Zich voorstellen aan de telefoon
    De identiteit en de gegevens van de gesprekspartner controleren (klantnummer, adres, ...)
  • Het doel van de oproep kenbaar maken of identificeren (bestelling, verkoop, informatie, reclame, bijstand, ...)
  • De klant informeren over de kenmerken van de producten
    De klant adviseren bij zijn keuze

Aanbod

Wat mag je verwachten in ruil voor jouw enthousiasme en gedrevenheid?

  • Een fijn team van warme en gedreven collega's met heel wat knowhow.
  • Een bedrijf dat bekroond werd voor haar personeelsbeleid
  • Moderne en aangename werklocatie vlakbij Gent-Sint-Pietersstation
  • Zeer aantrekkelijke vakantieregeling: 35 vakantiedagen die je vrij mag inplannen
  • Glijdende werkuren tussen 08:30 uur en 17:30 uur
  • Een doorgedreven opleiding om de kneepjes van het vak te leren
  • Doorgroeimogelijkheden , zowel horizontaal als verticaal
  • Marktconforme verloning, aangevuld met maaltijd- en ecocheques, groeps- en hospitalisatieverzekering, etc.
  • Fijne babbels aan de koffieautomaat ☕️

Solliciteren

Meer banen van je zoekopdracht